News CleverMaps, a.s.

Show all articles

Analýza dat se vztahem k lokalitě pomáhá s umístěním kamenné pobočky nebo výdejny, ale také s plánováním a cílením marketingových kampaní. Číst více

Pro oblast retailu je důležité nejen to, zda je poptávka po zboží, které firmy nabízí, ale také, kde se potenciální zákazníci pohybují. Podle toho mohou firmy umístit své pobočky právě tam, kde se jejich cílová skupina koncentruje. V tom firmám pomáhá efektivní zpracování dat, kterým může být například lokační analýza. Ukazuje totiž, jak jejich byznys funguje vzhledem k lokalitě. Společnosti mohou analyzovat také pohyb zákazníků v interiéru a optimalizovat prostor ve jménu zákaznické spokojenosti.

Next articles

Platby za daně z nemovitostí

Květen znamená pro většinu vlastníků pozemků povinnost uhradit daň z nemovitých věcí. Číst více

News CleverMaps, a.s.

Mindforge Group SE
Obsah chlorofylu vyhodnocený pomocí družicových dat

Přes nesporné výhody družice Sentinel 2 většina služeb využívající družicová data v precizním zemědělství pracuje s indexem NDVI. ...

News CleverMaps, a.s.

Mindforge Group SE