News Cognito.CZ, s.r.o.

Show all articles

Oslovte nové zákazníky prostřednictvím reklam na YouTube, druhém nejpoužívanějším vyhledávači na světě. Jak zvýšit výkon video kampaní na YouTube ...

Oslovte nové zákazníky prostřednictvím reklam na YouTube, druhém nejpoužívanějším vyhledávači na světě. Jak zvýšit výkon video kampaní na YouTube vám poradíme v dalších 5 tipech pro TrueView reklamy.

Chcete vlastní reklamu na YouTube? My vám ji vytvoříme!

1. Vyzkoušejte cílení na In-market publikum

Vedle obvyklého cílené na uživatele podle demografie, tématu videí, remarketingu a témat, o která se zajímají, zkuste také cílení na tzv. In-market publikum. V tomto publiku jsou lidé, kteří se nacházejí v určité fázi nákupního rozhodování, tedy si např. čtou recenze, porovnávají a vyhledávají produkty. Google AdWords nabízí velmi detailní kategorizaci publik podle nakupovaného zboží a služeb.

Cílení na In-market publikum v reklamách na YouTube

2. Dostaňte se na homepage YouTube.com  

Na homepage YouTube.com přijdou každý den v České republice stovky tisíc lidí a YouTube vám nabízí na toto prémiové místo umístit reklamu ve formátu masthead. Masthead se skládá z bannerové a video části a je to jeden z mála formátů na Google, který nelze koupit v aukčním systému AdWords. Je potřeba si ho rezervovat přímo přes obchodního zástupce Google na konkrétní den. Cena za 24 hodin na homepage YouTube se pohybuje kolem 200 000 Kč a více. 

3. Nahrajte si vlastní náhled videa

Při nahrání videa na YouTube kanál se automaticky vybere několik náhledů videa, ze kterých si můžete vybrat. Ne vždy se automatický náhled hodí a někdy chceme mít v náhledu něco, co ve videu ani není. V editaci videa si můžete nahrát jakýkoliv vlastní obrázek náhledu. Takové vylepšení se hodí především pro formát In-search TrueView, kdy náhled je jedním z prvků, který uživatele zaujme.

4. Zkuste trik, jak získat zhlédnutí zadarmo

Vytvořte video, ve kterém vše bude řečeno a ukázáno třeba do 10 vteřin a pak diváky přímo vyzvěte, aby video přeskočili. Celkově bude mít video 30 a více vteřin. S velkou pravděpodobností takové video nikdo nedokouká do konce a AdWords vám nebude účtovat za zhlédnutí videa.

5. Naplánujte si, kolikrát a kdy se video divákům zobrazí

Stále stejná video reklama, která se divákovi zobrazí několikrát za hodinu, je otravná a vaší značce taková kampaň nepomůže. Stejně tak nebude dávat příliš smysl reklama na alkohol, která se zobrazuje v pracovní dny před pátou odpoledne. Více na takový produkt budou diváci spíše reagovat ve večerních hodinách. Omezení impresí na jednoho uživatele za den, týden nebo měsíc a nastavení hodin a dnů v týdnu si upravíte na úrovni kampaně v záložce Nastavení.

Omezte imprese reklam na jednoho uživatele

Pokud se vám tipy na video reklamy na YouTube líbily, lajkujte, komentujte, sdílejte, případně si přečtěte i prvních 5 tipů pro TrueView reklamy. Pokud chcete kampaň na YouTube vyzkoušet v naší režii (ano, video reklamy i produkujeme), napište nám.

Next articles

Platby za daně z nemovitostí

Květen znamená pro většinu vlastníků pozemků povinnost uhradit daň z nemovitých věcí. Číst více

News CleverMaps, a.s.

Mindforge Group SE
Obsah chlorofylu vyhodnocený pomocí družicových dat

Přes nesporné výhody družice Sentinel 2 většina služeb využívající družicová data v precizním zemědělství pracuje s indexem NDVI. ...

News CleverMaps, a.s.

Mindforge Group SE